Stalltjejens sims

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Stalltjejen - 3 december 2013 15:08

Okej, nu har jag varit inaktiv ett bra tag! (Även innan jag har kommit igång! -Usch och fy på mig)

Vad ska jag dra med denna gång? Sjuk? Var det 3 dagar men Never Mind. Mycket att göra i skolan? Då skulle jag lika gärna säga att jorden är platt då vi inte har några läxor alls! Ingen lust? Aha, där var det. Som sagt. Jag har inte haft någon lust alls. Jag har tröttnat rejält på "Crystal-familjen" och har bestämt mig för att sluta med dem :(.

MEN!


Vi blir banne mig inte av med Stacy Crystal, då jag tänkt börja med en annan historia med henne ;).

Så tills jag får lust att blogga...


Simma lugnt!

// Stalltjejen

 

   

Säg adjö!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till Stalltjejens Sims!Här kommer jag dela med mig fusk, historier, nyheter och mycket mer om det underbara spelet The sims 3!

OBS! Bloggen är en så länge under uppbyggnad.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards