Stalltjejens sims

Alla inlägg under oktober 2013

Av Stalltjejen - 29 oktober 2013 15:11

Ännu en simsblogg. Vad är det för något speciellt med denna? Varför ska jag följa den?

Det är helt och hållet ditt val. Om du lämnar bloggen, Fine. Men jag varnar dig! Du missar verkligen något! Ni som stannar, var bered på ditt livs resa!

  

Men vem är det då som sitter på andra sidan skärmen? Jo mitt namn är Linn, men kallas Stalltjejen.

Vad kommer hända på bloggen de närmaste veckorna?


* Den efterlängtade historien #horselover kommer ta fart :D

* En ny design kommer förhoppningsvis :D

*Vi ska bli världens kändaste simsblogg!!!!!


Ignorera punkt 3. Givetvis så kommer mycket mer hända, men detta är mina storamål.

Tjenixen så länge! Ska fixa lite på bloggen, troligtvis kommer första delen av #horselover komma upp

 

En väldigt dålig kopia på mig ;)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till Stalltjejens Sims!Här kommer jag dela med mig fusk, historier, nyheter och mycket mer om det underbara spelet The sims 3!

OBS! Bloggen är en så länge under uppbyggnad.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards